Tivibu GO (Aile, Sinema ve Süper) Paketleri ile evinizin ekranına bağlı kalmadan, dilediğiniz zaman, dilediğiniz yerden, dilediğiniz kadar; bilgisayar, akıllı cep telefonu, tablet ve uyumlu akıllı televizyonlar üzerinden A’dan Z’ye TV keyfini yaşayabileceğiniz bir servistir.
Mobil cihazlar için; işletim sistemi iOS 13 ve üzeri, Android 5 ve üzeri cihazlar
Smart TV’ler için aşağıdaki tabloda yer alan marka ve modeller desteklemektedir.
Cihaz | Tarayıcı | Desteklenen Sürümler |
LG SmartTV | WebOS | Tüm WebOS modelleri |
Samsung SmartTV | Tizen | 2017 model ve üzeri |
Vestel SmartTV | Opera | 2016 model ve üzeri |
Arçelik SmartTV | Opera | 2016 model ve üzeri (FX Modeli Hariç) |
Beko SmartTV | Opera | 2016 model ve üzeri |
Grundig SmartTV | Opera | 2016 model ve üzeri |
Regal, Finlux, Nexon, Telefunken, Seg, Toshiba, Techwood | Opera | 2017 ve üzeri |
Android SmartTV | Android | Android 5.0 ve üzeri |
Apple TV | TVOS | TVOS 15.0 ve üzeri |
TT Ofis, TT Bayi, Çağrı Merkezi (444 5 375) kanalları ve www.tivibu.com.tr üzerinden başvuru yapabilirsiniz.
*Yerli ve yabancı bir çok TV kanalını izleyebilir,
*Tivibu ’nun geniş Seç İzle arşivine ulaşabilir, ve zengin Kırmızı Halı klasöründe dilediği içeriği kiralayabilir
*Tekrar İzle ile TV'de yayınlanmış birçok program yayınlanma tarihinden itibaren 1 hafta boyunca izleyebilir,
*Tivibu’nun Kırmızı Halı filmlerini kiralayabilir (WebTV, MobilTV),
*Canlı yayını 7 güne kadar durdurup, 7 güne kadar geri sarabilir.
*Favori kanallar listesi oluşturabilir,
*Programlara hatırlatma ekleyebilir,
*İzlediğiniz programları sosyal medyada paylaşabilir,
*Gelecek zamanlı program ve programlara Kaydetme talimatı verip, 90 güne kadar kaydınızı izleyebilir.
*İzlediğiniz programı başa alabilir.
*İstediğiniz kanal ve içerikleri kitleyebilir.
*Platform içerisinde arama yapabilirsiniz.
*TV izleme keyfini istediğiniz zaman istediğiniz yerde yaşayabilir, izlediğiniz içeriği evinizde durdurun, dışarıda mobil cihazınızla kaldığınız yerden izlemeye devam edebilirsiniz.
*İnternetinizin hızına göre dilediğiniz yayın kalitesini seçebilirsiniz.
*Paketiniz izlemek istediğiniz programı kapsamasa bile tek program satın alımı yapabilir, film ve spor içeriklerini kolaylıkla izleyebilirsiniz.
Uyumlu akıllı televizyonun* içerisindeki uygulamalardan Tivibu uygulamasını açıp, Türk Telekom Kullanıcı Adı ve TekŞifre ile giriş yapılır.
Uyumlu Akıllı Televizyon Marka ve Modelleri;
- LG Smart TV : 2014 ve 2015 (WebOS) modelleri
- Samsung Smart TV : 2013 modelleri
- Philips Smart TV
- Arçelik SmartTV
- Beko Smart TV.
- Vestel 7830 (DTH kutu) ve 7720 modeller
- Next Pandora ve Slim kutu
Tivibu Uydu kumandasının üzerindeki Tivibu tuşuna basarak, SmartTV özelliklerine sahip Tivibu uygulamasına erişilebilir.
SmartTV özelliklerini kullanabilmek için Uydu kutusunun modeme ethernet kablosu ile bağlı ve internetin olması gerekmektedir.
Tivibu GO, internet üzerinden veri akışı ile gerçekleşen bir hizmet olduğu için Tivibu GO platformları üzerinden yapılan izlemelerde internet paketinizin kotası etkilenecektir.
Tivibu GO platformlarına giriş yapabilmek için olmak için Tek Şifre oluşturmanız gerekmektedir. Eğer daha önceden diğer servisleri için oluşturduğunuz bir Tek Şifre'niz var ise Tivibu GO platformlarına aynı şifre giriş yapabilirsiniz.
Kullanıcı Adınız aktif bir mail hesabınız olmalıdır. Aktif bir mail hesabınızı Kullanıcı Adı olarak belirlemek için lütfen 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayınız.
Dilerseniz, Türk Telekom İnternet Hizmetleri için kayıtlı olan cep telefonu hattınız üzerinden SMS göndererek de TekŞifre Kullanıcı Adı ve Şifrenizi yeniden talep edebilirsiniz. Bunun için, mesaj alanına TEKSIFRE yazın, bir boşluk bırakın ve TC KİMLİK NUMARANIZI, INTERNET HİZMET NUMARANIZI ya da başında sıfır olmadan SABİT TELEFON NUMARANIZI yazıp 6606'ya mesaj gönderin. Kullanıcı adınız ve TekŞifre'niz SMS olarak cep telefonunuza yeniden gönderilecektir.
TekŞifre'nizi unutmanız halinde Kullanıcı Adınızı (e-posta adresiniz) ve TekŞifre'nizi girdiğiniz giriş sayfasındaki "Şifremi Unuttum" sayfasına gitmeniz ve TekŞifre kullanıcı adınızı (e-posta adresinizi) yazarak «Gönder» butonuna tıklamanız gerekmektedir.
Dilerseniz, Türk Telekom İnternet Hizmetleri için kayıtlı olan cep telefonu hattınız üzerinden SMS göndererek de TekŞifre Kullanıcı Adı ve Şifrenizi yeniden talep edebilirsiniz. Bunun için, mesaj alanına TEKSIFRE yazın, bir boşluk bırakın ve TC KİMLİK NUMARANIZI, TEKŞİFRE KULLANICI ADINIZI, INTERNET HİZMET NUMARANIZI ya da başında sıfır olmadan SABİT TELEFON NUMARANIZI yazıp 6606'ya mesaj gönderin. TekŞifre'niz SMS olarak cep telefonunuza yeniden gönderilecektir.
Aylık paket Bilgilendirmesi
Hizmetin bir önceki ayın ortasında alınması durumunda, ayın sonuna kadar aylık ücret üzerinden kullanılan gün kadar ücret orantılanarak bu faturaya eklenir.
Yıllık Paket Bilgilendirmesi
Söz konusu yıllık paket ücreti tek seferde faturaya yansıtılacaktır. Yıllık Tivibu GO paketi 12 ay boyunca kullanabilecektir. Yıllık paket, 12 ay sonunda otomatik olarak sonlanacaktır.
Tivibu GO platformlarındaki kanal sayıları ticari şartlar sebebiyle farklılık göstermektedir. Web sitemiz üzerinden güncel kanal listelerine ulaşabilirsiniz.
Tivibu GO platformlarındaki kanal sayıları ticari şartlar sebebiyle farklılık göstermektedir.
Hayır. Aynı anda sadece 1 adet Tivibu GO platformundan izleme yapabilirsiniz.
Evet, 1 adet Tivibu Ev/uydu ve 1 adet GO platformundan aynı anda izleme yapabilirsiniz.
Tivibu GO hesabınıza, en fazla 1 adet IPTV ve 5 adet mobil cihaz tanımlayabilirsiniz. Daha fazla cihaz tanımlamak isterseniz, uygulama içerisinden eski cihazları silme işlemi yapmanız gerekmektedir.
“Tivibu Ev ürünü sahibi olan üyelerimiz bir içeriği IPTV’lerinde izlemeye başlayıp MobilTV, WebTV,SmartTV platformlarında izlemeye devam edebilirler.”
Hayır, bu hizmetler Tivibu GO platformunun üyelerine tamamen ücretsiz sunduğu özellikler.
Evet, Tüm Tivibu GO platformlarında Seç İzle içeriklerinde altyazı özelliği bulunmaktadır.
Tivibu GO hizmetlerinden sadece Türkiye içinde faydalanılabilir.
Evet. Cep telefonunuzun ayarlar menüsünden Tivibu uygulamasından gelen notifikasyonları kapatabilirsiniz. Fakat, Tivibu’nun zengin içeriğinden ve güncel kampanyalarından faydalanabilmek için notifikasyonlara izin vermenizi tavsiye ederiz. Uygulama içerisindeki pop-up bildirimleri ise kapatılamamaktadır.
Tivibu GO’nun yayın kalitesi kanal ve içerikler çeşitlerine göre HD ve SD olarak ikiye ayrılmaktadır. Aynı zamanda, yayın kalitesi internet hızına göre adapte olmaktadır.
Türk Telekom Kullanıcı Adı/Şifre ‘nin 3 kere yanlış girilmesi halinde güvenlik sebebiyle hesap 60 saniyeliğine kilitlenecek, giriş sağlanamayacaktır.
Chrome (65 ve üzeri), Firefox ( 64 ve üzeri), Opera (65 ve üzeri) , Safari (12 ve üzeri), Edge (90 ve üzeri)
Aylık Paket bilgilendirmesi:
7 Aralık 2018 itibarı ile Tivibu Go'ya yeni abone olan ve Türk Telekom Bireysel faturalı veya ön ödemeli mobil hattı olan aboneler faydalanabilir.
Yıllık Paket Bilgilendirmesi:
17 Mart 2022 tarihi itibarı ile Tivibu Go Yıllık paketlerine yeni abone olan Türk Telekom Bireysel faturalı veya ön ödemeli mobil hattı olan aboneler faydalanabilecektir.
Türk Telekom bireysel mobil hattınıza sms ile gelen 12 haneli rakamdan oluşan kampanya kodunuzu TIVIBU GO yazıp 5555’e göndererek aktive edebilirsiniz. Bir sorun yaşamanız durumun da 444 1 444 no’lu Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni arayarak Mobil tarafın müşteri hizmetleri yetkilisi ile görüşebilirsiniz.
Evet Kampanya kapsamında sunulan mobil internet faydası sadece Tivibu GO uygulaması özelinde kullanılabilir.
Hediye data hakkınızı aktive ettikten sonra Türk Telekom mobil hattınızı iptal etmeniz halinde hediye data hakkınız sona erecektir.
Aylık Paket Bilgilendirmesi:
Hayır sadece satın aldığınız pakete göre hediye mobil internetiniz verilecektir. Tivibu GO paket değişikliği yapılması durumunda hediye mobil internet miktarı değişmeyecektir.
Yıllık Paket Bilgilendirmesi:
Satın aldığınız yıllık pakete göre hediye mobil internet verilecektir. Yıllık paketin özelliği gereği, satın aldığınız paketten başka bir yıllık veya aylık pakete geçiş yapamayacağınızdan, hediye mobil data miktarınız da değişmeyecektir.
Türk Telekom çağrı merkezini arayarak veya EVET yazıp 8070'e mesaj atarak ortak veri işleme izninizi verebilirsiniz.
Mevzuat değişikliği nedeniyle bu hizmetlerin ayrı bir şirket üzerinden sunulmasına karar verilmiş olup yine Türk Telekom Grup şirketi olan Net Ekran 11 tarafından bu hizmet sunulmaya başlanmıştır.
2021 Ocak ayında imzalanan devir sözleşmesi ile artık Tivibu GO hizmeti Net Ekran 11 tarafından sunulmaktadır.
Konuyla ilgili çalışmalarımız devam etmektedir, yapılan çalışmalar tamamlandığında tarafınıza bilgilendirme sağlanacaktır.
Teknik bir sorun nedeniyle Tivibu GO aboneliğiniz iptal edilmiş görünüyor. Onay vermeniz durumunda hemen abonelik için gerekli tanımlamaları yapıyor.
NET EKRAN 11 şirketi bir Türk Telekom grubu şirketidir.
Tivibu Go Aile paketi ile 12 ay boyunca aylık 1 GB mobil internet hediyesi verilecektir.
Tivibu Go Sinema paketi ile 12 ay boyunca aylık 3 GB mobil internet hediyesi verilecektir.
Tivibu Go Spor paketi ile 12 ay boyunca aylık 3 GB mobil internet hediyesi verilecektir.
Tivibu Go Süper paketi ile 12 ay boyunca aylık 5 GB mobil internet hediyesi verilecektir.