DESTEK
Tivibu Destek Merkezi'ne hoş geldiniz.
Başka bir adrese taşıyabilir miyim? (Nakil edebilir miyim?)

Tivibu Uydu alıcısını Türksata bakan bir çanak kurulumu olan yerde kullanım yapılabilir. Ancak tek başına uydu alıcısı götürülürse hizmet alınamaz. Alıcı ve smart kart birlikte götürülüp kurulduğunda hizmet alınabilir. Kalıcı olarak başka adreste kullanılacak olan Tivibu Uydu ürünü için sistemlerimizde adres güncellemesi yapılması grekecektir.

Aboneliğimi başka birine devredebilir miyim?

Sadece veraseten devir yapılabilir.

Belirli süreliğine hizmetimi dondurabilir miyim?

Evet, dondurabilirsiniz. Hat dondurma hizmetinden 12 Ay içinde en fazla 300 gün boyunca faydalanabilirsiniz. 

Paketimi değiştirebilir miyim?

Bulunduğunuz paketten daha üst bir pakete geçiş yapabilirsiniz.

Kampanya bittiğinde aboneliğim sonlanacak mı?

Kampanya süresi sona erdiğinde aboneliğiniz devam eder ancak paketinizin yürürlükteki tarife ücreti üzerinden ücretlendirmeye başlarsınız. Kampanyanız bittiğinde indirimli ücretlerden yararlanmaya devam edebilmeniz için yeni bir kampanyaya dahil olmanız gerekmektedir.

Tivibu Uydu faturamı nasıl ödeyebilirim?

Ödemenizi Türk Telekom Online Islem Merkezi üzerinden, bayi ve ofislerimizden, internet bankaciligini kullanarak yapabilirsiniz.

Tivibu Ev ücretleri evde internet faturasında mı yer alacak?

Evde İnternet ürününüz varsa Tivibu Uydu hizmet ücretleri evde internet faturasına yansıyacaktır.

Hizmetimi nasıl iptal edebilirim?

Türk Telekom Ofis/Grup Mağazalarından,
444 5 375 Tivibu Müşteri Hizmetlerini arayarak,
0(312) 306 07 16 numarasına resmi kimlik belgesinin kopyası ve imzalı dilekçeyi faks ile göndererek,
E-Devlet kapısı üzerinden, 
Online İşlemler üzerinden,
Türk Telekom'da kayıtlı e-posta adresiniz üzerinden internettivibuiptal@turktelekom.com.tr adresine kimlik fotokopisi ve imzalı dilekçe ileterek başvurunuzu iletebilirsiniz.

İşlemlerin sorunsuz ve eksiksiz bir şekilde zamanında tamamlanabilmesi için sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir. Bu nedenle iletişim bilgilerinin doğru ve güncel olmasına dikkat edilmelidir. Ayrıca güncel iletişim bilgilerinin (cep telefonu/sabit telefon numarası) dilekçede yer alması önem arz etmektedir. 

İptal talebinizin şirketimize ulaştığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde iptal işlemi gerçekleştirilecektir. Hattınızın iptali sonrasında varsa mülkiyeti şirketimize ait Tivibu cihazı (Kutu, Kumanda, Kablo)/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanlar Türk Telekom Ofis veya Mağazalarına iade edilmelidir. İade edilmeyen cihaz bedeli son faturaya yansıtılır. 

Hattınıza ait son faturanın takip edilerek ödenmesi gerektiğini bilgilerinize sunarız. Abonelik iptal işlemini yalnızca abonelerimizin kendilerinin veya vekåletname ile yetkilendirdikleri kişilerin gerçekleştirebildiğini hatırlatmak isteriz.