DESTEK
Tivibu Destek Merkezi'ne hoş geldiniz.
Başka bir adrese taşıyabilir miyim? (Nakil edebilir miyim?)

Yeni adresinizdeki internet altyapınız Tivibu Ev (IPTV) hizmetini destekliyor ise internet ile birlikte nakil işlemi yapılır. Nakil durumunda Müşteri Hizmetlerini arayarak, gideceğiniz lokasyondaki internet hızını ve Tivibu Ev hizmeti alıp alamayacağınızı kontrol ettirmeniz gerekmektedir. 

Başka adrese taşıma ücretli bir işlem midir?

Tivibu Ev (IPTV) internet hizmeti ile nakil olduğundan dolayı IPTV için ek bir nakil ücreti alınmamaktadır. İnternet nakili ücretli bir işlemdir.

Aboneliğimi başka birine devredebilir miyim?

İnternet aboneliği ile birlikte devir yapılabilir. Sadece Tivibu Ev (IPTV)'nin başka bir aboneye devri mümkün değildir.

Belirli süreliğine hizmetimi dondurabilir miyim?

Evet, dondurabilirsiniz. Hat dondurma hizmetinden 12 Ay içinde en fazla 300 gün boyunca faydalanabilirsiniz. 

Paketimi değiştirebilir miyim?

Bulunduğunuz paketten daha üst bir pakete geçiş yapabilirsiniz.

Kampanya bittiğinde aboneliğim sonlanacak mı?

Kampanya süresi sona erdiğinde aboneliğiniz devam eder ancak paketinizin yürürlükteki tarife ücreti üzerinden ücretlendirmeye başlarsınız. Kampanyanız bittiğinde indirimli ücretlerden yararlanmaya devam edebilmeniz için yeni bir kampanyaya dahil olmanız gerekmektedir.

Tivibu Ev ücretleri ev interneti faturasında mı yer alacak?

Evet, Tivibu Ev (IPTV) ücretleri ev interneti faturanızda yer alacaktır.

Faturamı nasıl ödeyebilirim?

Ödemenizi Türk Telekom Online Islem Merkezi üzerinden, Türk Telekom mobil uygulaması üzerinden, bayi ve ofislerimizden ya da internet bankaciligini kullanarak yapabilirsiniz.

Hizmetimi nasıl iptal edebilirim?

Türk Telekom Ofis/Grup Mağazalarından,
444 5 375 Tivibu Müşteri Hizmetlerini arayarak,
0(312) 306 07 16 numarasına resmi kimlik belgesinin kopyası ve imzalı dilekçeyi faks ile göndererek,
E-Devlet kapısı üzerinden, 
Online İşlemler üzerinden,
Türk Telekom'da kayıtlı e-posta adresiniz üzerinden  adresine kimlik fotokopisi ve imzalı dilekçe ileterek başvurunuzu iletebilirsiniz.

İşlemlerin sorunsuz ve eksiksiz bir şekilde zamanında tamamlanabilmesi için sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir. Bu nedenle iletişim bilgilerinin doğru ve güncel olmasına dikkat edilmelidir. Ayrıca güncel iletişim bilgilerinin (cep telefonu/sabit telefon numarası) dilekçede yer alması önem arz etmektedir. 

İptal talebinizin şirketimize ulaştığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde iptal işlemi gerçekleştirilecektir. Hattınızın iptali sonrasında varsa mülkiyeti şirketimize ait Tivibu cihazı (Kutu, Kumanda, Kablo)/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanlar Türk Telekom Ofis veya Mağazalarına iade edilmelidir. İade edilmeyen cihaz bedeli son faturaya yansıtılır. 

Hattınıza ait son faturanın takip edilerek ödenmesi gerektiğini bilgilerinize sunarız. Abonelik iptal işlemini yalnızca abonelerimizin kendilerinin veya vekåletname ile yetkilendirdikleri kişilerin gerçekleştirebildiğini hatırlatmak isteriz.