DESTEK
Tivibu Destek Merkezi'ne hoş geldiniz.
Hediye mobil internet faydasını nasıl kullanabilirim?

SMS ile iletilen 12 haneli  rakamdan oluşan  kampanya kodunu  TIVIBU GO  xxxxxxxxxxxx yazıp  5555'e SMS göndermeniz gerekmektedir. Hediye mobil internet sadece Türk Telekom mobil hatlarında kullanılabilmektedir.

Hediye mobil internet faydasını sadece Tivibu Go uygulaması özelinde mi kullanabilirim?

Evet, kampanya kapsamında sunulan mobil internet faydası sadece Tivibu  Go uygulaması özelinde kullanılabilir. 

Paketimi değiştirebilir miyim?

Bulunduğunuz paketten daha üst bir pakete geçiş yapabilirsiniz. Aylık paketlerde paket değişikliği yapılabilmektedir.

Hediye datamı aktive ettim fakat Türk Telekom Bireysel mobil hattımı iptal edersem hediye data hakkımı halen kullanabilir miyim?

Hediye data hakkınızı aktive ettikten sonra Türk Telekom mobil hattınızı iptal etmeniz halinde hediye data hakkınız sona erecektir. 

Tivibu GO faturamı nasıl ödeyebilirim?

Ödemenizi Türk Telekom Online Islem Merkezi üzerinden , bayi ve ofislerimizden, faturada belirtilen anlaşmalı bankalar üzerinden yapabilirsiniz.

Hizmetimi nasıl iptal edebilirim?

Faturama Yansıt, Mobil Ödeme veya Kredi Kartı seçeneği ile üye olanlar: Tivibu Müşteri Hizmetleri (444 5 375) üzerinden iptal talebi iletebilirsiniz. İptal talebi alındıktan sonra aynı gün içinde Tivibu GO paketinin iptali gerçekleştirilir. 
 
iTunes seçeneği ile üye olanlar: iTunes hesabınız üzerinden iptal gerçekleştiriebilirsiniz.

NET EKRAN 11 nedir veya kime ait bir şirkettir?

NET EKRAN 11 şirketi bir Türk Telekom grubu şirketidir.